Carmen Model 2565 Precise 2 in 1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen Model 2565 Precise 2 in 1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Semke318 21-09-2012

Ik heb deze tondeus nu 6 jaar in bezit. Tot nu toe meer dan tevreden. Heb mijn man, kinderen, zelfs de hond er mee gedaan. Zolang de mesjes maar goed gesmeerd worden, is het een geweldig apparaat!
Nu na 6 jaar merk ik dat de mesjes bot worden. Het lijkt een onmogelijke opgave te zijn om nieuwe mesjes te krijgen, dus ik ben helaas geneigd om toch een nieuwe te halen, maar als het ff kan, wordt het weer dezelfde.

jan.c 25-01-2011

Prima apparaat voldoende vermogen kun je haren echt kort mee scheren korter dan 3 mm.
Maar je moet zo'n apparaat wel goed onderhouden. regelmatig smeren en elke keer goed schoonmaken, als je dit bijhoud is het een kwestie van een paar minuutjes. Ik ben erg tevreden.

RLvB 08-07-2010

In 1e instantie zag het er allemaal erg degelijk uit. Jammer dat het geen oplaadbare is, maar dat wist ik van te voren. Draad af en toe wel wat lastig, maar is mee te werken, lang genoeg. Alleen rolt na loop van tijd aardig op. Alleen het vermogen is te triest voor woorden.. heb een kort koppie, minder dan 3mm, en scheer zo om de 2 wkn, maar het lijkt wel of er geen doorkomen aan is. Erg jammer en hard op zoek naar vervanger.

LiMbO83 29-06-2010

Op het eerste gezicht een prima tondeuse, maar toen ik hem de eerste keer wilde schoonmaken zag ik de bui al hangen: de haartjes komen in belangrijke bewegende onderdelen terecht.

Kun je met man en macht alles aan willen doen om schoon te houden, maar na driekwart jaar heeft het apparaat het begeven.

mberrevoets 02-01-2010

Ruim 1 jaar in bezit voor het scheren van hoofdhaar.
Eerste half jaar ging prima, wel wat onhandig met zo'n snoer, maar dat weet je vantevoren.
Na half jaartje begon de kracht af te nemen, daarna lijkt het net een epileerapparaat.
Gezien garantie bij kijkshop (24 maanden), teruggebracht en kijken wat ze ervan kunnen maken.

keukengebruiker 30-06-2009

Deze Carmen is een waardeloos apparaat. Ik zet hem in mijn haar en hij loopt bijna vast. Totaal geen vermogen.

Heb nu de Philips 5070-80 gekocht en al uitgeprobeerd. Deze heeft tenminste vermogen!

mark323 06-06-2009

Apparaat in eerste instantie gekocht vanwege lage prijs. Hier echter spijt van gehad, want het apparaat heeft sinds de aankoop niet goed gefunctioneerd. Het apparaat schijnt willekeurig haren te trimmen (ongelijk) en dit heeft waarschijnlijk te maken met het te laag vermogen.

Verder slaat het apparaat meer dan regelmatig stil en doet dan niets meer.

Ook hier blijkt: goedkoop = duurkoop.

Heb nu een Philips gekocht en die voldoet perfect aan mijn wensen.

appieo 26-06-2008

Ik heb het apparaat 1 keer gebruikt. Een klus om de dikke plastic opzetkammen erop te krijgen. Erg kwetsbaar allemaal. Resultaat matig, zeker vergeleken met mijn vorige.
Bovendien werkte het apparaat slecht. Stopte regelmatig. Ik moest het snoer met de ene hand vasthouden om het apparaat te kunnen gebruiken. Waardeloos. Dus teruggebracht naar de winkel.

Michiel2007 04-06-2008

Mooie tondeuse .
Met opzet kammen goed te gebruiken. Ook al denk ik dat het mechanisme ervan wel gemakkelijk kapot gaat.

Zonder opzetkam vind ik hem niet goed. De tanden zijn te scherp en prikken in je vel. Dus voor korter dan 3 mm is hij niet geschikt. En daar heb ik hem ook voor nodig; dit ik breng hem terug naar de winkel. (een paar dagen in bezit)

ielfretter 19-03-2008

Nu een paar weken in bezit, en een aantal zaken vallen op. Het apparaat lijkt net iets te weinig vermogen te hebben waardoor hij soms de neiging heeft om vast te lopen. Dat merk je duidelijk want het toerental loopt terug en je moet hem de tijd gunnen om weer op gang te komen. Hierdoor duurt het langer voordat je klaar bent. Tevens valt op dat wanneer je hem als baardtrimmer gebruikt zonder opzetstuk, dat je heel voorzichtig moet zijn. Bij te snelle teruggaande bewegingen gaat hij als pincet werken en trekt aan je haren. Dat voel je. Resultaat is netjes maar ik kies een volgende keer een ander merk of let beter op het vermogen.